Jul utan jullov

Nu har julen varit och jag har fått en massa fina klappar. Sitter hemma i Skeppshult nu hos familjen och det har varit trevligt, men nu längtar jag efter min pojke. Ska åka hem imorgon men sen ska jag ner hit på onsdag igen för att gå till hemska tandläkaren...
Det tråkiga är ju att jag har så oerhört mycket att plugga. Ska sätta fart med det så fort jag har skrivit klart här. Igår var jag och mamma i Ullared och jag fick tag på en diktafon så jag hoppas att den kommer underlätta mitt arbete något.
Skriver mer nån annan dag här. Måste sätta fart nu.

Kommentarer
Postat av: Disfigured

till hör det inte att ha plugg när man pluggar?

2007-12-29 @ 23:29:36
URL: http://disfigured.blogg.se
Postat av: Maria

Jo, men inte plugg till 4 tentor och 1 uppsats...Är det jullov så är det jullov oftast. Kanske bara något lite , men inte såhär...

2007-12-30 @ 09:56:33
Postat av: Disfigured

Planering finns det någon som heter också får du fick väll inte ALLA 4 tentor precis innan du gick på lov eller hur?

2007-12-31 @ 17:54:09
URL: http://disfigured.blogg.se
Postat av: Maria

Nej, men jag har varit sjuk mycket denna termin och missat dem. Kan knappast skriva en tenta när man ligger på operationsbordet.

2008-01-01 @ 12:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0