Nyförlovad och hemma från semestern

Från nyförälskad till nyförlovad. Det är inte illa det!
Vi har haft två fantastiska veckor i Sydafrika och första kvällen hände det underbara. Jag visste ingenting om det men helt plötsligt stod han på knä framför mig och höll fram en ask med förlovningsringar. Visste knappt vad jag skulle säga, var så otroligt glad!!! :D

Förutom detta underbara så har vi varit på safari, i droppstensgrottor, jocke har hoppat världens högsta bungyjump (216 meter!!!), vi har flygit helikopter över kapstaden, varit vid godahoppsudden, på robben island där Nelson Mandela satt fängslad i 18 år, shoppat, solat och ätit och druckit massa gott! Helt fantastiskt helt enkelt!

Så fort vi kom hem efter en oerhört seg och jobbig hemresa så klippte jag av mig håret för att sedan ha inflyttnings-/förlovningsfest! Det var också jätteskoj, både gamla och nya vänner till oss var samlade.

Efter att alla åkt hem så har jag varit i skolan en dag för att sedan åka hem till Skeppshult för att gratulera min mamma på 41 års-dagen. Då var vi på Bambu i Bredaryd hela familjen och åt mat och tidigare på dagen var jag och pappa på Ge-Kås och shoppade som aldrig tidigare. Lite över 6000:- spenderade vi tillsammans!!! :S

Jaja, det var väldigt kortfattat om allt som har hänt!
Just nu håller jag på att stöka för fullt för att kunna göra julfint, men nu har jag fastnat och behöver lite hjälp av Jocke. Ska strax iväg på mitt första styrelsemöte och det ska bli spännande.

I helgen blir det fullt upp också. Imorgon ska vi till Västerås för att fira jul med dem, på lördag ska vi ha julbord med våra vänner här  i stan och på söndag ska jag och jocke ha en julfixardag!
Så ser programmet ut, så nu har ni lite koll på mig igen ;)

Kommentarer
Postat av: Disfigured

skulle du inte trappa ner på saker att göra? Verkar som du har misslyckats totalt.

2007-12-13 @ 18:33:03
URL: http://disfigured.blogg.se
Postat av: Maria

Misslyckats totalt med vad? Ser du inte hur glad jag är över allting just nu? :)
Julen kommer bli lugn i alla fall. Ska vara hemma o plugga en massa bara.

2007-12-14 @ 08:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0