Tentan inlämnad!

Idag har jag varit och lämnat in tentan och jag är så glad! Skönt att bli av med den så jag kan koncentrera mig på det andra nu. Sitter och läser en bok på 1500 sidor med jätteliten text som heter "Texter från Sapfo till Strinberg". Nu är jag runt 100-talet f.Kr. och läser romerska och grekiska texter. Skitsvårt att förstå dem men snart kommer jag förhoppningsvis in i stilen. Lite skillnad på dessa texter och texter i etiken :P

Ikväll ska vi ha folk över som Jocke jobbar med. Ska käka mat och sen sitta och spela sällskapsspel. Känns mysigt! Men jag måste sätta mig och läsa lite till innan dess, så det blev kort nu. Men bättre lite än inget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0