Hemhemma

En vecka sedan jag skrev...mycket dåligt!
Anledningen är att jag håller på att tentaplugga nu. Språkhistoria på måndag och etik på tisdag. Känns inte speciellt bra måste jag erkänna. Eller ja, språkhistorian börjar kännas okej och det är viktigast. Får se hur det blir med etiken.
Är i alla fall hemma i Skeppshult och var hos tandläkaren igår. Blev så irriterad av prishöjningen. Förebyggande åtgärd, tog bara bort tandsten och lite sådant. 615:-!!!! Förra gången var det på 495:- Det är hemskt det här!
Jaja, nu kommer älsklingen hit ikväll i alla fall :) Han är uppe i Sthlm så han kör raka vägen hit sen och hämtar mig, det ska bli skoj!
Nu ska jag återgå till tentan och kommer tillbaka när mitt liv har lugnat ner sig lite och jag känner att jag har något vettigt att skriva och hinner det!

Kommentarer
Postat av: Disfigured

Låter ju inte jätte smart att försöka driva ne blogg när man plugga iaf inte enligt mig.

2007-10-30 @ 20:42:34
URL: http://disfigured.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0