Inflyttningsfester i massor

Tentan gick verkligen skit igår! Fick totalt hjärnsläpp när jag kom in i lokalen och satt och gissade för fullt. När jag hade gissat det jag kände jag kunde gissa på hade jag skrapat ihop 13-14 av 37 vilket är långt ifrån halva som man måste ha för att klara den. Det gjorde att jag fortsatte att gissa och gissa. Helt sjuka svar skrev jag...pinsamt! Men jaja, någon gång ska man väl alltid kugga på en tenta...

Igårkväll var jag, Jocke, Bazze, Sebbe, Johan, Anders, Anders och Martin på HG och åt mat och drack öl. Det var väldigt trevligt tycker jag. Har inte varit på HG denna termin innan så det var på tiden. När vi kom hem skulle vi kolla på Shrek 3 men Jocke somnade efter 20 minuter så det får bli en annan kväll.

Nu idag ska vi på inflyttningsfest hon Agneta, Maria, Lisa och Johanna. Ska bli jätteskoj att få se hur de har det! Synd bara att Julia och Anders har inflyttningsfest samma dag, men vi får gå till dem vi lovade först. Det är dags för oss att planera vår egen unflyttningsfest snart också. Då hoppas jag att många kommer :)

Nu ska jag ner och hämta Jocke på jobbet så vi får hem borren och får upp lampor och sådär,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0