Massa härlig mat

Det känns som en vind drog förbi på en sekund och tog bort nästan all stress. Blev klar med boken till etiken för en liten stund sedan och har skickat iväg min text till de andra i gruppen. Känns så otroligt skönt. Nu känns det som jag kan andas ordentligt igen!

Igår kväll så åkte jag och Jocke iväg och handlade för all mat var verkligen slut, men innan vi åkte iväg satte vi oss vid datorn och kollade på tastelines veckomenyer eftersom de har en massa nyttig mat och vi inte alltid är så nyttiga. Där hittade vi sex olika middagar framöver som vi handlade ingredienser till. Blev riktigt spännande rätter men det kostade mycket, stackars älsklingen fick betala mer än vi ska betala båda två för en hel månad i mat. Men jaja, det ska bli spännande. Ikväll ska det bli stekt kyckling med pestotortellini.

Var förresten på det där mötet i veckan och det var verkligen intressant. Det här kommer bli roligare än vad jag först tänkt mig. Men ni får veta vad det handlar om först nästa fredag när jag fått veta mer säkert om olika saker vi pratat om. Den som väntar på något spännande väntar inte i onödan :P

Dags att laga mat


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Har du några fördomar om lärare?
http://junitjej.blogg.se/1192116781_lrare_i_frdomsstolen.html

2007-10-11 @ 17:41:34
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0