Tentaplugg - illa, illa

Jaa, idag har jag varit hemma hela dagen för att plugga inför tentan i fonetik som jag har på fredag, men jag kan ju säga som så att det inte har gått speciellt bra. Har gjort allt utom pluggat känns det som. Har suttit ner med böckerna i tre omgångar och orkat igenom någon enstaka sida bara. Anledning till att jag är så otroligt omotiverad för denna tenta är för att kursen var i augusti och jag var sjuk och missade 50% av föreläsningarna. Nu har jag förträngt det lilla som jag faktiskt lärt mig och måste börja om från börjar.
Jag vill bara ha gamla tentor bakom mig, tycker inte om att behöva gå tillbaka och plugga på dem igen.

Imorgon när Jocke har åkt iväg till jobbet ska jag i alla fall ta och åka hem till Skeppshult och försöka vara duktig och plugga där. Men som alltid kommer det väl saker emellan :P
Jag ska i alla fall träffa Emelie imorgon kväll och det ska bli jätteskoj! Var längesedan igen som vi sågs.

Sedan på onsdag så är det pappas födelsedag så då blir det kalas. Lite tråkigt bara att Jocke inte lyckades ta ledigt, men men, så är det.

Jag har verkligen inget vettigt att skriva idag. Just nu är det bara skönt att fördriva tiden. Väntar på att ugnen ska bli varm så jag kan fixa mat sen. Är riktigt hungrig!

Det får vara allt för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0