Det tog ett tag men nu är jag här!

Okej, jag erkänner...Det finns bra saker med bloggar. Jag har bara inte förstått det innan.

Jag har varit helt emot det här tidigare men efter att jag har börjat läsa vänners bloggar så märker jag hur kul jag tycker det är att få hänga med i deras liv. Det är inte mer än rätt än att de (ni) också får veta hur jag har det.
Men jag är väl lite på det här sättet antar jag.

Från början hatade jag Harry Potter, utan att ha läst en enda sida i någon av böckerna, men när jag väl bestämde mig för att ge honom en chans så var jag fast. Helt underbara böcker (sämre som filmer).
Och World of warcraft, hur många gånger klagade inte jag och Emelie på Pelle, Albin och Calle om att de spelade för mycket och hur korkat det var. Men det är ju hur roligt som helst!
Jag ska alltså inte yttra mig om något förrän jag har tagit reda på hur det verkligen hänger ihop.

Nåja, nu är jag här i alla fall och har hur mycket som helst att skriva, men jag måste sovra bland allt just nu för att det inte ska bli tråkigt.

För er som inte har hängt med i mitt liv det närmaste halvåret eller längre så kan jag säga att nu har jag flyttat...igen! Men jag är fortfarande kvar i Linköping, Ryd också för den delen. Det är nu den fjärde lägenheten på två år men nu ska jag stanna har jag tänkt. Jag och Jocke har nämligen äntligen flyttat ihop och det känns jättebra!
Vi fick lägenheten den 12 juni men den 16 åkte jag iväg till Wien och bodde och pluggade där i fem veckor så det tog ett tag för oss att komma i ordning. Fast i och för sig...Det är fortfarande inte i ordning. Igår kom målarna äntligen hit så nu håller vi på att få nya tapeter och färger i kök, hall och sovrum så snart är det dags för inflyttningsfest och för våra nära och kära att komma på besök :)

Annars så pluggar jag 150% den här terminen och var sjuk i över en vecka i början av terminen och missade massor, men det ska nog gå bra. Det som ligger på schemat är fördjupning i svenska 41-80p och etik 10p. Är väldigt intressanta ämnen så jag är nöjd!

Detta får vara tillräckligt för nu. Vill ju inte tjata ut alla första gången och jag måste ändå sätta mig med etiken ett tag nu.

Kommentarer
Postat av: Disfigured

Säg inte att du spelar wow nu också. fattar inte tjusningen med det spelade i tre dagar sedan var det ju as tråkigt ju.

2007-09-30 @ 18:53:27
URL: http://disfigured.blogg.se
Postat av: Maria

Jag förstår inte det heller, men jag tycker det verkligen är hur skoj som helst! Men jag är ju inte "beroende" av det som många andra. Det är för hemskt!

2007-09-30 @ 21:26:51
Postat av: Disfigured

Att man inte är beroende det säger alla:) även alkisrna. Men det trode jag då inte om dig Saken att du spelar wow.

2007-10-01 @ 17:26:19
URL: http://disfigured.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0