Hängig

Idag kan jag inte påstå att jag mår som bäst. Det var verkligen trevligt igår, bättre än vad jag förväntade mig. Var riktigt skoj att träffa de andra hos Anna, är bara så besviken på att jag inte kunde gå med dem till faddertacket.
Jocke och Gabbes fest var också skoj, ända tills runt kl 22. Stod och pratade med en tjej då och började helt plötsligt frysa och blev jättetrött så jag började skaka. Mådde inte alls bra. Gick och drack massa vatten men ingenting hjälpte. Vid 0.30 tog vi en taxi hem. Var så tråkigt för jag tyckte verkligen det var skoj men när jag började må dåligt, då var det inte skoj längre. Gick bara och önskade att jag kunde ta mig hem men jag ville ändå inte förstöra festen för Jocke, men han är ju så söt så han följde ju med mig direkt. Tycker om honom så mycket!

Så idag är jag riktigt seg känner jag. Mår inte riktigt bra, magen och huvudet hänger inte riktigt med men jag hoppas det inte är något. Har ju tenta på fredag och har inte riktigt kommit igång ännu. Ska åka hem till Skeppshult på tisdag för att fira pappa så då måste jag plugga.

Nu är Jocke iväg och städar efter festen och jag borde sätta igång och städa här hemma. Är så otroligt skönt att gå runt här nu när det är så fina väggar :)

Sen ikväll är det "Ensam mamma söker" på tv så det ska vi gå och titta på hos Anna och Gabbe. Tycker verkligen att det är ett härligt program! Det är alltså en lugn och skön dag här hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0