B-uppsatsen är klar!

Åh, vad det känns härligt nu när den är ivägskickad! Tyvärr lite sent, vilket gör att jag antagligen kommer få lite skäll idag på seminariet och bli tvungen att åka dit ännu en gång senare. Men jaja, det är det väl värt. Jag är ju klar :D
Litteraturhistorian- Antiken har jag gjort och väntar bara på resultat, fonetiken läser jag nu och går om alla föreläsningar och har tenta den 1 september. Har missat en föreläsning och det var igår när jag satt och skrev klart uppsatsen. Känner att jag har hamnat i fas igen och det känns väldigt bra.

Har gjort ett fint litet schema för nästa vecka eftersom jag har lovat att vara med och hjälpa till under nolle-p och ska vara med varje kväll nästa vecka eftersom jag inte kunnat vara med något nu. Måste planera för att hinna med allt som ska göras i skolan. Det är det viktigaste just nu.

Snart ska jag som sagt iväg på seminariet och sen är det föreläsning i eftermiddag. Efter det är det GuldruCet, tror jag det var, ikväll som läx anordnar och som jag ska vara och hjälpa till på. Ska försöka vara där så mycket som möjligt, men måste hem till min lilla vovve emellanåt. Jocke kommer hem först imorgon och jag vill inte att hon ska vara själv för mycket.

Jag och Ninja har precis varit ute på en promenad. Idag käkade hon i alla fall inte upp någon fågel som hon gjorde igår... Det var oerhört äckligt! Nu är det i alla fall dags för mig att fixa lite frukost till oss båda och sedan ska jag sätta mig med fonetiken tills jag ska iväg. Hade planerat in det lite senare, men hade varit skönt att få det gjort redan nu.Inte helt illa att jag tänker sådär va? ;)

Kommentarer
Postat av: Baz

Vad härligt att du är klar! Grattis :)

2008-08-22 @ 08:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0