Färdigpluggat

Hade rätt, det blev lite lite tid till att hinna iväg och träna. Nu har jag i alla fall läst klart allt i ekonomiboken som ska vara läst så jag känner mig lite nöjd. Hoppas att han går igenom de sista sidorna på föreläsningen idag för det var allt lite krångligt tycker jag.

Har precis fått sms om att jag ska vara vid key vid 16 istället för 17 som det stod i mailet. Hoppas jag hinner äta lite mellan det och skolan i alla fall. Åt så sen frukost så jag tänkte att jag kunde vänta med lunchen tills efter skolan, vilket kanska var lite dumt.

Har ringt och ändrat min klipptid nu också. Skulle dit på torsdag egentligen, men då kommer jag vara i Sthlm så det blir lite svårt. Ska dit på morgonen samma dag som vi ska till London istället. Blir perfekt för då är jag fin i håret när vi ska till Gordon Ramsey´s restaurang så slipper jag oroa mig för det :-)
Nu ska jag packa ner mina böcker och en frukt i väskan. Lite tråkigt att jag inte hittat någon ny väska ännu... :-( Hoppas jag gör det snart för det dröjer nog inte länge till tills jag har ett stort hål i botten på väskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0