Fest i Sthlm ikväll

Japp, nu är jag i Sthlm. Var ett tag sedan jag var här. Kom upp igårkväll och hann inte med mer än att äta lite innan det var dags att sova. Nu på dagen ska jag läsa i ekonomiboken de sidor jag har kvar och sen ska jag plugga till fonetiktentan som jag har på måndag. Känns faktiskt som om jag skulle kunna klara den nu. Hade verkligen varit på tiden.

Ikväll ska jag med Jocke till hans jobb för de ska ha fest där. Hittade faktiskt kläder när jag var íväg och shoppade igår. Blev en svart hängselklänning och en rosaaktig blus. Lite annorlunda, men fint :-) Kjolen var nyinkommen och hon hade plockat upp den igår. Så tidig har jag nog aldrig varit med något tidigare :-P
Ska se om det finns något att äta här uppe nu eller om jag måste gå och handla frukost. Är faktiskt riktigt hungrig nu. Försöker skriva mer imorgon när jag kommit hem till Linköping igen. Använder Jockes dator nu för jag glömde min egen hemma.
Ha det så bra tills dess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0