Glad, glad, glad :D

Nu har jag varit i skolan och träffat min handledare. Hon blev förvånad över att jag var klar, hon trodde att vi bara skulle träffas för att prata om den. Det var ju bra för mig :) Allting såg fint ut, är bara några fotnötter som jag måste fixa till lite och sen ska den in i pappersformat och sen ska jag få den opponerad på. Känns så skönt att jag snart har den bakom mig och samtidigt får in mina poäng!

Har sprungit runt lite på stan efter det. Var tvungen att hämta en ny bankdosa för min har slutat att funka och så skulle jag kolla efter en ny väska. Den jag har nu går snart sönder. Ser rakt igenom den i botten, så utsleten är den. Hittade en jättesnygg men självklart kostade den 2150:-! Vem betalar det för en väska?! Fanns ett par fina på intersport också för 400:- vilket kändes en aning rimligare. Blev inget köp ändå, tänkte ta med mig Jocke som smakråd sen och se vilken av dem han tycker är finast. Sen skulle jag köpa ett par träningsskor också för Ninja har tuggat upp mina. Hon hämnades när jag var på Gotland i så många dar. Men det blev inga skor heller. Tycker att de är på tok för dyra de också.

Om 15 minuter ska jag åka iväg till dagens föreläsning. Hoppas jag inte missade för mycket när jag var iväg igår. Tur att jag läst den kursen en gång innan...

Det kommer bli en lång dag idag...Usch, fy och blä! Hade helst bara viljat ta det lugnt, men det får jag göra nu i helgen. I morgon är det bara frukost med alla X-arna. Är ju svartan, men jag ska inte gå på det i år. Sen på söndag har jag bara rallylydnad med Ninja. Helt perfekt helg!

Dags att plocka ihop allt som ska med till skolan nu och göra mig i ordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0