Lillebror fyller år och ge-kås

Jag och Ninja är nere i Skeppshult på besök nu. Robin fyller år på tisdag så vi ska fira honom idag. Lite svårt för mig att åka iväg mitt i veckan när jag har skola och allt precis har dragit igång. Nu vid 13 kommer farfar, farbröderna, morbror och kusinen hit och ska äta lunch och sen paj och tårta. Ska bli mysigt!

Nu på morgonen har jag och Robin varit på Ge-kås. Köpte två fina handväskor, lite underkläder och två filmer, Edward Scissorhands och Gökboet, till mig själv och sen köpte jag ett set lakan och massa mat till mig och Jocke. Nu kommer vi ha så att det räcker ett tag framöver.

Antagligen kommer Jocke och David hit i eftermiddag. De tog motorcyklarna till Göteborg igår och drack folköl :-P När jag pratade med honom skulle de snart ge sig iväg ner mot Varberg och sen upp hit och sen till Linköping igen. David skulle tydligen vara i Sthlm och jobba imorgon. Jag och Ninja ska också åka hem idag för vi ska på rallylydnaden imorgon och sen har jag ju fonetiktenta på måndag. Känns helt okej nu efter VG-resultatet! Förstärkte mitt självförtroende när det gäller att plugga ganska rejält. Ska nog sätta mig och läsa på lite nu innan släkten kommer hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0