Riktigt pigg faktiskt

Igår var det en oerhört hektisk dag. Först iväg till universitetet för att hämta pengarna från förra veckan som jag skulle till banken med och sen hjälpa till att bära tälten. Efter det åkte jag till stan, satte in pengarna, var med Jocke och köpte en kostym och var på en lägenhetsvisning. (Inte för att vi ska flytta, men det var kul att se!) Efter det stressa tillbaka till universitetet och ha två föreläsningar, hem och byta om och slänga i mig en smörgås och en tallrik yoghurt och sen iväg igen för att anordna Viva La Mexico. Jag var helt slut när jag väl kom dit!

Kvällen gick faktiskt jättebra! Det var Foul, Läx, Öf och styrelsen som anordnade den tillsammans vilket gjorde att vi hade massa jobbare. Jag satt inne vid försäljningen fram till 23, vilket var perfekt för mig så jag kunde varva ner mig lite. Vi trodde inte att vi skulle vara klara förrän kl 4 i natt, men jag var hemma redan vid 3 och var jättenöjd! Vi jobbade så otroligt bra ihop allesammans! Stor applåd till oss! Det var bara stackars Amanda som råkade illa ut och fick sin hälsena avsliten av de där hemska tälten så nu ska hon opereras på morgonen om de inte gjorde det inatt. Gips i 7 veckor för henne :( Det är som jag sagt flera gånger innan: ALDRIG mer att jag ska röra de där tälten! Men ändå ger man sig in i det gång på gång, men efter det här får det allt vara slut.

Trots att jag kom hem så sent känner jag mig riktigt utvilad. Jocke försov sig idag och vaknade vid 9 och då vaknade jag till också och flög upp, pigg som bara den! Nu har jag precis ätit en ordentlig frukost och ska sätta mig och plugga. Hade hoppats på att hinna iväg till Campushallen och träna lite på gymmet innan skolan kl 13, men det ser ut att bli lite tajt med tid. Måste ju träna nu när jag köpt träningskort. Är VÄLDIGT motiverad för allting just nu! Är jätteskönt med tanke på att jag mått så otroligt dåligt sedan förra hösten.

Nä, dags att läsa lite ekonomi nu då :)
Ha en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0