Sent igår!

Ja, jag vet inte riktigt vad man ska säga.Antar att det här är ett sådant tillfälle när man har all rätt i världen till att som patet säga "bättre förr". Vill inte riktigt ta upp allt exakt, men vi kan väl säga så att styrelsen kom hem lite senare igår än vad vi hade tänkt oss. Tyckte lite synd om Ninja som fick vara själv massa igår, men hon fick följa med mig ett par timmar och sen var jag hemma med henne ett par timmar innan jag åkte tillbaka. Idag kommer hon nog tycka att det blir roligare.

Om 1,5 timme ska hon och jag åka iväg till universitetet och vara med på svartanfrukosten. Sedan kommer Jocke hem när han känner att han är kapabel till att köra igen. Ska bli riktigt skönt. Han har varit lite väl mycket i Sthlm den här veckan... Innan han kommer hem har jag lite att ta itu med. Tänkte sätta mig med litteraturhistoriehemtentan som jag har kvar och så ska jag rensa ut ur frysen och lämna det hos Basse så att jag kan frosta av den idag. Är helt tjockt med is så man får knappt plats med något i den översta facket.

Nu när skolan har satt igång känner man hur mycket man njuter när det blir helg. Det ska bli så härligt :)
Min mage är lite sugen på frukost så jag ska nog äta lite innan jag äter med de andra. Min mage vill inte vänta i två timmar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0