Skönt med helg!

Vad jag njuter nu när det är helg! Har massa saker att fixa och nu har jag verkligen tid till det :)
Efter svartanfrukosten igår fixade jag lite saker som var kvar från i fredagskväll och när det var klart kom Jocke hem! Har saknat honom en massa!

Vi skulle bort till Anders och äta surströmming. Jocke testade det faktiskt, men jag ville verkligen inte ha. Så fort jag hör det ordet blir jag illamående efter tävlingarna från gymnasiet. Vi stannade inte så länge för jag började bli jättehungrig så vi cyklade iväg så jag fick äta på snoddas istället. Resten av dagen spelade vi wow, frostade ur frysen, var vid spåret och tränade och lekte med Ninja och tittade på ett avsnitt Buffy.


Nu på morgonen ska vi på rallylydnad med Ninja. Har inte hunnit öva så mycket på läxan vi fick förra gången, så jag hopaps att det går bra ändå idag. Hon tycker det alltid är så skoj att få träffa andra hundar. Efter det har jag massa saker jag vill göra idag. Jag vill till skopunkten och köpa ett par skor, jag vill till åhléns och intersport och kolla på väskor, jag vill till campushallen och fixa ett träningskort. Sedan måste jag åka iväg och storhandla idag också så jag har lite mat här hemma. Förutom det ska vi antagligen träna på ett gyckel i eftermiddag som vi ska sjunga imorgon på Nolle-P. Är sektionens gemensamma dag. Kommer nog att bli skoj!

Ha en härlig söndag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0