Uppe överdrivet tidigt

Jag vet, klockan är bara 5.30 o här sitter jag. Ninja har varit lite knäpp inatt så jag orkade inte mer, men nu ligger hon o sover i hallen istället så jag funderar på att lägga mig o sova i två timmar till innan jag ska köra ner till Linköping igen.

Tyckte faktiskt att festen på Jockes jobb var riktigt skoj! Tror till och med att jag hade valt rätt klädsel för en gångs skull :-P
Var inte hemma jättesent, strax efter 23. Ville inte att Ninja skulle vara själv hemma längre och det var nog rätt tid att gå för det började bli tråkigt istället när de börjar spela Guitar Hero. Det kan man ju göra hemma, plus att det var inte som vår hemma så jag misslyckades totalt när jag skulle testa.

Men oj, jag har ju skrivit en massa och inte skrivit det viktigaste som har hänt nu ju! När jag öppnade min mail nu på morgonen hade jag fått tentaresultatet från Litteraturhistorian- Antiken t.om. renässansen. Blev jättespänd och hoppades på att det inte skulle stå U igen. Fick kolla till ett par gånger för det stod VG! Kan ni fatta?! Jag fick VG på kursen! Det är helt underbart! Jag är så otroligt glad! Nu var det absolut värt allt slit som jag lade ner när jag var på Gotland och ett par veckor innan dess! Hoppas på ett bra resultat på det andra jag har gjort också!

Känner att nu kan jag nog somna om. Är nog bra att sova lite till så jag är helt utvilad när jag ska sätta mig och köra till skolan sen.
Ha en jättehärlig dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0