Väckt tidigt

Perfekt för mig att Ninja ville gå ut tidigt idag. Det betyder att jag kommer ha hela förmiddagen fri att fixa det jag ska :-) Var väldigt trött igår kväll så det blev inga fonetikövningar gjorda. Tänkte sätta mig med dem nu efter jag har ätit frukost. Fick en glad överraskning nu på morgonen när jag gjorde min invägning. -2 kilo på 7 dagar! Det är inte dåligt faktiskt! Snart är jag förhoppningsvis nere där jag var när jad dansade.
Måste ringa Jocke sen och se vad han ska ha på sig imorgon kväll. Då vet jag ju lite vad jag ska kolla efter... Blir alltid lite stressad när det gäller kläder. Tycker aldrig att jag har något, trots det att jag nu har lite grann som är fint. Måste ju bara vara rätt tillfälle.
Nu är det i alla fall dags för frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0