Bil

Oj, glömde ju att skriva en viktig sak!
Lillebror fick sitt körkort i måndags. GRATTIS GRATTIS GRATTIS! Inte nog med det så chokade han mig fullständigt idag. Jag köpte nämligen min fina lilla Toyota ungefär en månad efter att jag tagit mitt kort och det tyckte jag var snabbt men det brukar vara jag som köper massa saker hela tiden och Robin är den som sparar och sparar och köper något ordentligt, men nu idag har han köpt en bil! Bara 3 dagar efter uppkörningen! Det hade jag ju aldrig trott! Spännande spännande spännande, den lille börjar bli stor och jag hänger inte riktigt med. Skojigt! Ser fram emot att åka med utan att övningskörningslappen sitter på :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0