Cloverfield

Detta är en film som jag sett framsidan på många gånger och blivit lite nyfiken över. Sist vi var i Sthlm ville Jocke köpa några filmer vi kunde kolla på. Ja, HAN ville köpa filmer, det var inte jag! Helt chokad! I alla fall... Han valde tre filmer varav denna var en av dem och vi har nu sett den och jag kan ju säga en sak: Köp den INTE! Den filmades på samma sätt som Blair Witch Project, alltså att personerna själva springer runt med kameran. Den handlar om att det kommer något jätte... ja något djur eller liknande, och förstör hela Manhattan och personerna där försöker fly bort från staden. Den var väldigt konstig men på något sätt fastnade man för den och tyckte den var spännande så den kan vara värd att se på grund av det, men slutet var så fruktansvärt kasst så det förstörde hela filmen. Ingen film jag rekommenderar helt enkelt. Får ändå kanske ++ av mig för det var lite spännande ett tag. Oj, märker själv hur konstigt det låter, är väldigt delad när det gäller den här filmen. Men kanske kan säga så här i stället. Kolla på den om ni vill se något annorlunda och spännande, men stäng av ett litet tag innan den slutar och glöm filmen!
Haha, nä, jag kan inte säga något om den! Gör som ni vill helt enkelt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0