Dålig på det här!

Jag förstår inte hur jag lyckas låta bli att skriva när jag ändå sitter framför datorn så mycket. Måste måste måste bättra mig på det här!

Kom hem från Stockholm sent igår kväll och känner mig oerhört sliten. Vi har varit där uppe sedan i fredags och hållt på att få i ordning allt som saknats. Nu har vi fått upp en tv på väggen, fått stereo och bra ljud, stor fin tavla på väggen, gardiner, fönsterlampor och blommor i våra fönster, fina bokhyllor och en ny matta på plats i vardagsrummet. Inte illa :) I köket har vi satt upp gardiner, men så började vår hemska diskmaskin läcka vatten så vi har arbetat för fullt för att se till så att det inte blir någon vattenskada. Det är så skönt att få lite saker på plats där uppe nu så att vi kan trivas bra där också. Var nästan lite jobbigt att åka hem igår, ville gärna fixa det sista, men jag åker upp i början av nästa vecka igen antagligen.

Fyller år nästa fredag och då ska jag vara hemma hos familjen en vecka och när jag åker upp igen ska de följa med. Först på fredagen ska vi vara i Linköping så de ska få se hur själva stan är här. De har bara varit i Gamla stan och Tornby tidigare. På lördagen ska vi upp till Stockholm så att de får se vår lägenhet där och så ska vi kolla oss runt lite. På söndagen ska vi ut till Adelsö till min moster och på kvällen ner till Linköping igen och sen åker de tillbaka till Skeppshult på måndagen igen. Kommer bli en rolig helg då! Men det är mycket som ska hända innan dess också.

Imorgon  har Jocke sin uppkörning för motorcykel och jag hoppas verkligen att han klarar det! I så fall ska vi åka iväg och köpa en cykel för på lördag är det kubbtävling hos hans mormor och morfar och vi vill verkligen åka motorcykel dit. Ninja ska få vara hon Sebbe under tiden vi är iväg.

Har varit och veckohandlat nu på morgonen så nu ska jag ställa mig och börja göra lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0