Danmark

Japp, nu ska vi alldeles strax åka iväg till Danmark och hälsa på Basse och hans familj i deras stuga. Ska bli jätteskoj! Vi ska stanna där till på söndag så jag tänkte att jag måste skriva och säga vart jag tar vägen när jag inte uppdaterar på ett par dagar. Lilla Ninja ska vi släppa av i Halmstad för hon ska vara med mamma nere i stugan tills vi kommer hem igen. Kommer säkert gå jättebra för nu har hon vant sig vid henne när de träffats så mycket under sommaren. Har varit och köpt två gigantiska tuggben till henne också så hon kommer nog ha att göra och vara nöjd :-)

Igår var vi ju på Jiddra inte med Zohan. Den var så otroligt rolig! Jag skrattade så mycket så att till slut fick jag inte fram något ljud men kände ändå att jag skrattade. Ni måste verkligen se den!

Nu ska jag packa ner det sista. Är bara mina pluggsaker kvar. Måste läsa lite till Antiken-tentan :S
Ha en underbar helg allesammans!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0