Djursjukhuset

Ja, igår fick jag inte så mycket skrivet som var planerat. Lilla Ninjas ögon har varat en del och hon var jätteslö igår så jag fick tid på djursjukhuset på eftermiddagen och sen gick jag runt och oroade mig för hennes hela dagen. Var jättesvårt att koncentrera sig! Tack och lov så var det ingen större fara med henne. Hon har fått ögoninflammation så nu måste hon få droppar i ögonen två gånger om dagen i en vecka.

På kvällen åkte jag och Jocke motorcykel efter Sebbe, Basse och David för att åka och bada. Var en liten liten sjö vilket var perfekt för mig för då kunde ju till och med jag hoppa i när det var lite varmare. När vi kommit hem åt vi lite mat, spelade dataspel och tittade på två avsnitt Buffy. Avkopplande kväll.

Nu ska jag sätta mig och skriva på uppsatsen för idag ska jag väl i alla fall kunna koncentrera mig. Senare i eftermiddag ska vi upp till  Sthlm. Just nu är jag inte jättesugen på det men det får väl bli så. Är lite jobbigt att ge Ninja hennes droppar själv så Jocke måste hjälpa mig och då är det jobbigt om han är där uppe och jag här nere. Har ångest över skolarbetet just nu så det är väl därför jag inte är sugen på att åka dit. Men jag får väl ta med mig datorn och skriva där uppe i två dagar. Kanske till och med går lättare.

Ha en härlig och solig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0