Frisören

God morgon!
Jaha, då är det en ny dag och ny vecka igen och ett steg närmare min 22-års dag :-)
Har precis ätit lite frukost och kört Jocke till jobbet. Inte så roligt att cykla i det här skitvädret. Har regnat i 1,5 dygn nu, men jag tycker det är lite mysigt. Om man får vara inne vill säga.
Om en timme ungefär ska jag vara hos frisören. Ska bara klippa topparna för jag försöker få ut längden igen. Sedan ska jag fylla igen utväxten egentligen, men jag tycker inte det är så farligt så jag skulle nog kunna vänta tills nästa gång. Får se vad hon säger om det.
Har inte sovit så bra inatt så jag känner mig väldigt trött. Hade svårt att somna när jag lade mig och sen väckte Ninja mig vid halv fyra ungefär och behövde gå ut och sen låg jag vaken i över en timme igen. Vid 7 bestämde jag mig för att gå upp och börja dagen. Ska iväg till Sthlm ikväll så jag ska packa ner lite spel, filmer, skivor och böcker och ha i bokhyllan där uppe. Men nu är det dags att göra sig i ordning för att åka iväg ner på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0