Frukost

God morgon!

Nu har jag precis avslutat min frukost. Idag blev det en tallrik yoghurt, (hemmagjord!) müsli, en näve nötter och ett plommon. Det är varierande och väldigt god frukost som jag får äta faktiskt! Alldeles strax ska jag iväg och hämta Anna så det är nog dags att göra sig i ordning.

Förresten så har den här dagen börjat jättebra! Jag och Jocke väger in oss på vårt Wii Fit varje morgon och jag längtar efter att komma ner till den vikt jag var i när jag tränade dans 10 ggr i veckan. Det känns lite tufft men det ska nog gå bra. Idag i alla fall så hade jag gått ner 0,5 kg sedan igår vilket betyder att jag har nu mitt bästa resultat sedan vi började det här. Är riktigt nöjd :-) 4,1 kg kvar tills mitt mål. Fast i och för sig har jag inte gått ner så mycket ännu som Jocke har, han har lyckats med 7 kg sen vi började och gått ner två storlekar i byxor. Är så stolt över honom! Håller verkligen tummarna för att jag får höra ett glädjetjut om en liten stund när han ringer och säger hur uppkörningen gick!

Nej, nu måste jag verkligen skynda på!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0