God natt

Ja, nu är det snart dags att sova. Älsklingen ska upp redan kl 6 och iväg på uppkörning. Riktigt spännande!
Ikväll har vi ätit god mat, tittat på två avsnitt av Buffy säsong 5 och spelat Backgammon 4 gånger, varav jag kammade hem 3 vinster :-) Ganska skön kväll helt enkelt.

Vid 9.30 imorgon ska jag iväg och hämta Anna och sen ska vi till Myrorna i Norrköping och se om vi hittar några fynd. Hittills har jag inte kommit hem därifrån utan någon bok eller fin vas någon gång. Ska bli väldigt roligt! Det är mycket större i Norrköping än i både Linköping, Halmstad och Götgatan så det är därför man åker dit och nu måste jag ju visa Anna detta fantastiska ställe när hon också tycker om att kolla på sådant.

Nä, nu ska jag ta och sova efter det att jag pratat klart med Matilda på MSN. Måste ju planera in massa underbara vänner medan jag är hemma i småland!

Godnatt!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0