Hairspray

God morgon!
Fick sova lite längre idag vilket var skönt. Först 7.30 var det dags att gå ut med Ninja. Jocke har precis åkt iväg till jobbet och vi är själva här. Ska strax börja städa i ordning här så jag kan lägga på den nya mattan och den nya duken.

Som jag skrev sist så såg vi Hairspray igår. Tyckte det var en jättehärlig film som jag absolut rekommenderar, om man tycker om musikaler för de sjunger mestadels av tiden. Och jag tyckte inte bara om den för att John Travolta var med som mamma i filmen, även om det var ett plus! Tycker att han är helt fantastisk! Har flyttat upp alla mina böcker och filmer med honom hit till Stockholm nu. Har hört mycket prat om filmen innan men visste inte vad jag skulle förvänta mig riktigt. Nu vill jag gärna se den gamla versionen av den och se den som musikal också. Om den går någon gång igen sen så ska jag se den!

Ja, det var väl allt jag hade att skriva för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Så tonfisken va bra som transexuell då? hihi

2008-07-09 @ 19:13:23
Postat av: Maria

Haha, absolut, det var tonfisken verkligen ;)

2008-07-09 @ 23:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0