Huvudvärk

Fy vad det bankar i mitt huvud just nu. Förstår inte varför!
Har ätit lunch för ett tag sedan. Lax, ris, ägg och spenat blev det idag. Håller på med GI just nu och följer en jättebra bok av Paulún som är uppbyggd på fyra veckor och frukost, lunch och middag varje dag. Har varit så dålig på att äta ordentligt när jag är själv hemma tidigare, men det gör det både roligare och lättare när man har något att gå efter och när man har varor hemma hela tiden.

Egentligen hade jag tänkt att skriva idag, men har inte kommit någonstans på det idag heller. Har storstädat här hemma hela förra veckan och nu har jag egentligen bara kontoret kvar så jag håller på att röja undan lite där inne idag. Mamma och pappa sparar alla tidningar hemifrån nämligen så jag kan kolla igenom dem lite snabbt och se om det är någon jag känner som har gjort något roligt. Men nu har jag varit dålig på att kolla i dem på länge så jag har tre pappkassar fulla. Väldigt tråkigt, men jag vill inte slänga dem heller ifall jag missar något. Det håller jag på med idag alltså, samtidigt som jag kollar på Bumbibjörnarna :-)

Nu ska jag fortsätta kolla igenom några till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0