Kubbtävlingen

Ja, nu är vi hemma ifrån kubbtävlingen hos Jockes morfar och mormor igen. Var riktigt skoj faktiskt, tyvärr har jag ju inte kunnat vara med tidigare men nu var det dags. Det gick inte så bra för vårt lag, riktigt dåligt gick det egentligen! Vi förlorade 4 matcher och vann 2 vilket gjorde att vi placerades på en 7:e plats (av nio), men vi hade riktigt skoj i alla fall och det är ju det som är huvudsaken. Jocke kom i samma lag som sina två morbröder och de tog det jätteseriöst vilket också gjorde att de vann alla sina matcher och blev helt enkelt vinnare 2008! Grattis älskling! :-)Nu ska bara hans namn graveras in på pokalen och sedan ska vi ha den stående här ett år till nästa turnering.

Det gick ganska bra att åka motorcykel så långt, det enda är att min bak inte är van att sitta så där i ett par timmar så jag fick ordentligt ont i baken ett par omgångar. Det gick lättare när vi åkte hem, men då började det regna en massa siste biten så det var inte så skoj heller.Jag har i alla fall finaste skinnstället som finns till tjejer så jag kan ju tänka på det när det gör ont istället :p

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Det enda är att vi har valpkurs en liten stund på eftermiddagen och sen borde jag tvätta om det finns någon ledig tid. Annars får vi se. Borde gå ut och kolla det nu genast. Kanske bara är morgontiderna som är lediga.

Ha det bra idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0