Kvällen

God kväll allesammans!
Hoppas ni haft en bra dag. Min har varit helt okej, lite seg men skön. Blev inte riktigt som jag tänkt mig ikväll, men det blev bra. Istället för att sitta inne och äta här så gick jag och Jocke till Tre Santi, en italiensk restaurang på andra sidan gatan och åt trerätters och delade en flaska vin. Riktigt gott faktiskt! Kom hem för bara ett litet tag sedan och sitter och tittar på Hairspray nu. Skriver lite om den senare tänkte jag. Vi var tvugna att ta en liten paus nu för lillan behövde gå ut en runda. Hon är lite dålig i magen just nu men jag hoppas att det blir bättre snart. Jocke tog med henne ut nu så blir det min tur tidigt i morgon istället. Passar bra för då kan jag göra ett litet inlägg här under tiden.
Imorgon ska jag försöka städa i ordning en hel del här för nästa gång jag kommer upp är ju mamma, pappa och Robin med och då vill jag att det ska se lite fint ut i alla fall.
Dags att slå sig ner i soffan igen.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0