Lunch

Nu är det dags för lunch, men jag tänkte skriva lite först. Har kommit upp till Stockholm nu och har satt in allt jag hade med mig upp i bokhyllorna. Blir bra och har en hel del plats över ändå. Har inte fått så mycket annat gjort idag ännu. Har suttit och kollat runt efter något gott GI-recept som vi kan använda ikväll. Har bestämt mig för att göra Nasi Goreng och majschips med tre röror till:Guacamole, Tomatsalsa med koriander och slutligen en Svart böndipp. Ska bli spännande att prova på. Ska försöka sätta mig ner och skriva på en av uppsatserna efter lunchen. Har fastnat på tre sidor på den, men nu kanske jag kan ta mig vidare för jag har funderat massa på hur jag ska fortsätta. Får se helt enkelt.
Dags för lunch i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0