Morgontext

Godmorgon!
Har faktiskt kunnat sova en hel natt nu, det har jag inte gjort på över en vecka innan. Däremot blev jag jätterädd när jag vaknade och Jocke inte låg bredvid mig. Hade helt glömt att han var i Sthlm men kom på det ganska snart.
Nu på morgonen har jag inte gjort så mycket mer av betydelse än varit ute på promenad i spåret med Ninja. Har tänkt att jag ska sätta mig och skriva lite på uppsatsen nu. Vill gärna få den klart snart. Vi åker ju iväg till Danmark imorgon efter lunch också så det hade varit underbart att kunna skicka in den innan vi åker, men det kanske är lite förstora förhoppningar.
Jaja, vi får se hur det går, nu ska jag sätta fart.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin dag:)

2008-07-23 @ 10:20:14
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0