Och nu då...

Går runt och vet inte riktigt vad jag ska göra just nu. Har städat av toaletten, gjort i ordning i vardagsrummet, dammsugat hela lägenheten, tvättat en maskin tvätt och diskat. Nu går jag bara och väntar på att vi ska ge oss iväg till Linköping igen. Känns onödigt att börja på med något när jag inte riktigt vet när Jocke kommer hem och vi ska åka. Lilla Ninja ligger och sover i hallen nu efter att hon har bråkat med matte en stund. Hon blir nog glad av att komma hem och få åka iväg på valpkursen. Sista gången idag, blir inte lika roligt däremot när det tar lång tid tills hon får leka med någon igen. Förhoppningsvis kommer hon och Alba bra överens när de ska vara tillsammans en hel vecka.
Kanske ska sätta mig och läsa lite, det går att avsluta när som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0