Skit överallt!

God morgon!
Är lite irriterade idag. Har hållt på att storstäda i nästan en hel vecka innan och nu ser det hemskt ut igen! Mår så dåligt av att det är stökigt och kan inte koncentrera mig på någonting när jag går i den här skiten. Måste ha i ordning så jag kan plugga allt som jag behöver. Så nu har jag hållt på att städa hela morgonen och kommer hålla på tills jag är klar så vi får se när vi kommer iväg idag. Hoppas det inte tar alltför lång tid. Är bara så förbannat tråkigt det här och jag är så trött på det! Tänker inte lämna det så här för jag vill inte att mamma, pappa och Robin ska bli helt skrämda när de kommer hit nästa vecka. Dags att fortsätta...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-07-10 @ 09:36:35
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0