Snart dags att sova

Nu är vi hemma igen. Det är så roligt för jag blir jätteglad när jag kommer upp till Sthlm men jag blir jätteglad av att komma till lägenheten här i Linköping också. Bra att vi har börjat trivas på båda ställena.
När vi kom hem var det bara att gå in och hämta lite hundgodis och sedan sticka iväg på avslutningen för valpkursen. Ninja hade massa energi som vanligt och lyssnade inte så bra i början, men det blev bättre och bättre. De visade upp sina cirkuskonster, tränade kontaktövning och slutligen provade vi på rallylydnad. Det var spännande och jag har tänkt börja på en kurs med det nu till hösten så får vi se hur hon gillar det vår lilla tjej.

Efter kursen åkte vi hem och gav Ninja mat och släppte ut henne en runda och sedan stack vi iväg en liten runda på motorcykeln. Börjar vänja mig nu faktiskt, men imorgon när vi ska hem till Skeppshult ska jag och Ninja ta bilen medan Jocke ska ta motorcykeln. Riktigt så långt tror jag inte att jag hade klarat ännu. Ska bli skoj att se hur han tyckte det var.

Nu är det bara imorgon också och sen är det min födelsedag. Känns lite konstigt med tanke på att förra årets dag var väldigt speciell. Då bodde jag ju nere i Österrike så jag firade dagen på Schönbrunns Zoo, vilket var helt underbart!

Efter motorcykelturen såg vi sista avsnittet av Hell´s Kitchen säsong 4 och den som jag ville skulle vinna vann faktiskt! Är så nöjd över det! Tycker verkligen att det är jätteroligt att titta på den serien. Man ser verkligen hur de utvecklas, trots att han skriker på dem och håller på. Sedan såg vi ett avsnitt av Buffy också. Men nu är det slut med tvtittandet för ikväll för klockan börjar bli mycket och det har gjorts mycket idag och det blir inte mindre imorgon.

Ska försöka locka in lillan som ligger och myser ute i trädgården.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0