Tillbaka igen

Hej på er!
Kul att se att jag har haft ett par besökare under tiden som jag inte skrivit något, men nu behöver ni inte vänta längre för nu är jag tillbaka igen. Inte i Linköping, för dit åker jag inte förrän på fredag morgon, men i Skeppshult och har internet. Har varit i stugan en del nu faktiskt.

Har hänt en del på dessa dagar och jag ska försöka sammanfatta det någorlunda kortfattat i alla fall.
I fredags fyllde jag ju 22. Hipp hipp hurra för mig! Jocke och familjen gratulerade mig på morgonen och sen kom Jenny och Emma förbi en runda på eftermiddagen och sedan släkten på kvällen. Fick massa fina presenter. Av mamma och pappa fick jag fyra mattallrikar och fyra assietter från Disneys julservis som jag har önskat mig så länge. Fick också en jättefin orkidée och servetter. Av Robin fick jag gångstavar och stegmätare. Sedan fick jag en del pengar, blomma, spa-set och ytterliggare en tallrik och en assiette. Av min älskling fick jag en resa till London och se en musikal där. Har inte bestämt vilken jag vill se ännu för det finns så otroligt många, men jag meddelar er när jag har bestämt mig. Sedan ska vi gå till en av Gordon Ramseys restauranger också och har bord den 5 september så då bär det av. Ska bli jätteskoj, jag har ju aldrig varit i London. På kvällen var vi över en runda hos Emelie också som hade fest och det var kul att se en massa gamla vänner där! Mina gamla vänner är värdens bästa vänner!

På lördagen tog jag och Jocke motorcykeln ner till Halmstad och familjen kom efter i bil med hundarna. På kvällen skulle jag, Jenny, Emelie och Anna ta ut Veronica och ge henne hennes studentpresent. Vi åkte ut till Villshärad och spelade fotbollsgolf vilket var otroligt skoj! Efter det gick vi till Lilla Fridolfs krog och åt trerätters och drack vin så det blev en trevlig kväll med bästa sällskapet!

På söndag åkte Jocke hem till Linköping igen och sen var jag och mamma kvar där nere till igår och bara tog det lugnt.
Ikväll har jag varit i Värnamo och träffat Sara och Matilda. Vi åkte bort till bowlinghallen, men tyvärr hade de semesterstängt så först gick vi bara runt och kollade på Kärnan och pratade en massa och efter mycket om och men så hamnade vi på Olympia och käkade mat. Jätteskoj att träffa dem igen! Ska bli extra skoj nu till hösten när Matilda flyttar upp till Sthlm för då kan vi träffas en del där när jag är där uppe också förhoppningsvis :-)

Imorgon ska jag och mamma åka till Gislaved och hälsa på mammas mormors syster Anna-Lisa. En jättemysig gammal dam! Sedan ska vi åka till resebyrån också för vi ska åka till Egypten som jag säkert nämnt tidigare, men allt verkar vara uppbokat just när vi vill åka så vi får se om det finns något kvar eller om vi måste vänta till februari. Imorgonkväll ska jag, Emelie och Jenny åka på Rixfm-festivalen i Halmstad. Kan hända att Veronica ska med också men har inte fått något svar av henne ännu. Men det ska bli skoj :-) Sedan tidigt på fredag morgon åker jag och familjen upp till Linköping så jag vet inte när jag hinner skriva nästa gång, men förhoppningsvis någorlunda snart.

Nu är det dags att sova. Eftersom jag inte fick sova så mycket natten till idag på grund av min lilla valp så är jag väldigt trött!
Sov så gott och dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0