Uppe tidigt

God morgon allesammans!
Roligt att se att det är några stycken som läser min blogg nu när jag satt igång och skriva lite mer. Är lite nyfiken över vilka ni är! Ni får ju gärna lämna kommentarer, det skulle jag bli glad av :-)

Satt uppe sent igår och tittade massa på tv, var rätt skönt att göra det en kväll också. Trots det vaknar jag 7.15 och bestämmer mig för att gå upp, trots att jag hade kunnat sova länge idag om jag hade velat det.

Idag ser schemat ut på följande vis: Nu på förmiddagen ska jag äta lite frukost och plocka lite grann men sen efter lunch någon gång kommer Jocke hem från Sthlm och då ska vi iväg och köpa motorcykel. Sedan kan det säkert bli någon liten åktur efter det. Mer än så är inte planerat idag, men vi får se vad som händer.

Hoppas ni får en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Lo

Hej Mia! jag är en av dem som smög in här när jag såg att du hade en blogg. Vad roligt att få ta del av din vardag! Stämmer det att vi kommer att vara i Skeppshult samtidigt? Jag åker ner den 12:e och blir kvar i några dagar (eller nästan en vecka tror jag).



Sort grattis till Jocke!

Kram

/Lo

2008-07-03 @ 09:02:33
Postat av: Maria

Vad roligt att du hittade hit :)

Ja, vi kommer åka ner den 10:e och sen stannar jag och Ninja till den 18:e medan Jocke åker tillbaka redan den 13:e. Ska bli skönt att komma hem en liten runda igen.

Då ses vi om en vecka!

Kram

2008-07-03 @ 11:59:28
Postat av: Bahz

Vad kul att Jocke klarade det! :) jag har inte sett grabbhalvan på en månad nu, ni får höra av er om ni är nere i lkpg nåt så vi kan grilla eller så!

2008-07-03 @ 12:18:11
Postat av: Maria

Ja, det var roligt för honom! :) Absolut, det måste vi göra. Kommer vara i Linköping fram till nästa torsdag förutom nu på lördag så på dessa dagar ska vi väl hinna med att hitta på något! Jag är sugen på att åka och bada också.

2008-07-03 @ 13:48:18
Postat av: Disfigured

Är du totalt från vettet? Gå upp vi 7,15 när man är ledig.

2008-07-03 @ 17:41:20
Postat av: Maria

Det är faktiskt skönt att komma upp så tidigt. Då har man hela dagen framför sig!

2008-07-04 @ 08:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0