Väljer ut

Just nu håller jag på att välja ut vilka skivor, filmer, böcker och spel vi ska ha med upp till Sthlm när vi åker dit ikväll. Tar ett litet tag, men det är skoj! Har hållt på hela eftermiddagen sedan jag kom hem ungefär.
Var skönt att få håret i ordning igen. Hade blivit ganska blekt av solen och en liten utväxt så det är borta igen. På längden syns inget för jag försöker få det att bli långt igen.
Ska bli skoj att åka upp till Sthlm igen. Antagligen ska jag hämta Jocke på jobbet först och sen ska vi hem och äta middag och plocka ihop det sista innan vi åker upp. Började kolla på en konstig film som vi köpte förra gången, Cloverfield, men somnade ifrån den då så vi ska försöka se klart den ikväll.
Nu har jag vilat ryggen lite så nu ska jag gå över från böckerna till filmerna. Kan bli lite svårt för så fort jag sätter mig på golvet och ska börja kommer lilla Ninja och ska sätta sig knät. Får se hur det går denna gången :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0