Valpkurs

Nu har vi precis kommit hem från näst sista valpkursgången. Den här gången träffades vi  vid Katedralskolan och så tog vi en promenad i regnet. Det var bara Ninja och en till hund idag, alla andra var nog rädda för vädret. Vi tränade på att hoppa upp på bänkar, gå slalom genom cykelställ, åka hiss, gå i olika trappor och möta okända hundar. Ninja var som vanligt totalt uppspelt i början men efter ett tag gick det bra och hon lugnade ner sig. Vi slutade med att ta varsin varm choklad på Espresso House nere på stan innan vi åkte hem igen. Nu ligger hon i hallen och sover, helt slut är hon!
Var inte så roligt att det regnade så mycket, men jag fick i alla fall möjlighet till att använda mina nya fina röda stövlar för första gången :-)
Fanns ingen tvättid på morgonen så jag har precis slängt in de två första maskinerna. Känns tråkigt att stå med det nu, men det är alltid skönt när det är gjort. Nu ska jag ladda upp lite mer bilder på min bilddagbok. Gå gärna in och kolla där: misen.bilddagboken.se är adressen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0