Äntligen tillbaka!

Jippie! Telefonen började funka och sen ringde älsklingen och sa hur jag skulle få igång Internet igen. Var jobbiga timmar det där haha! Det är kontigt hur mycket man faktiskt kan få gjort när man inte har Internet igång. Jag har varit på Ica och i djuraffären och handlat, jag har varit ute i snön och lekt med Ninja, bokat tvättid till imorgon, spelat tv-spel, tagit ner alla gardiner så jag kan hänga upp julgardinerna när jag tvättat dem imorgon och så har jag flyttat en hylla med massa trådbackar från ett skåp till ett annat. Allt det på knappt 4 timmar! Jo, förresten, en sak till har jag gjort. Har trimmat Ninja idag. Var iväg och fick tag på rätt sax till det så nu är hon fin igen. Nu måste jag ta igen allt jag missat i mailen sedan innan!


Ninja busar runt i snön



Trimmade Ninja idag. Hon tyckte det var konstigt att det
hamnade massa päls på bordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0