Bilderna från min shopping igår

Hej!
Nu är jag hemma igen. Har varit i skolan och haft föreläsning och sen åkte jag bort till Toyota så de fick titta på min bil igen. Helt underbara är de! Hade inte bokat tid men de tog in den direkt och jag behövde bara vänta 10 minuter. Sen var det som krånglade löst och det var alldeles gratis! Så ska det vara! Efter det var jag över en snabbis på apoteket och ica men nu är jag alltså hemma en liten stund och har tagit kort på det jag shoppade.

Det fanns en ny butik i Gränden som jag inte sett tidigare och som heter Lush. Där köpte jag den här handkrämen med mandelolja. Kan vara skoj att testa och se hur den är. Det som är så bra med den här butiken är att de inte testat sina produkter på djur och de innehåller heller ingen parfym vilket gör att även känsliga kan använda dem. Ändå är det otroligt härliga dofter i butiken men de kommer från olika oljor, blommor och växter som man använt i produkterna.

Sedan var jag inne på Gina och köpte den här härliga koftan. Har en rosa sedan tidigare, men jag verkligen älskar mina koftor och vill gärna ha flera olika färger att variera med. Skulle inte vara fel med en röd och en vit också. Blusen under köpte jag för ett tag sedan på Vila

Slutligen köpte jag även den här mössan på H&M och tubhalsduken, eller vad man säger på, Gina. Riktigt nöjd med dessa. Var varmt och skönt att cykla till skolan idag. Jackan är förresten ny för hösten och köpt på VeroModa.

Nu måste jag fixa iordning mig lite snabbt för jag ska möte upp Jocke om 20 minuter och gå till VilleValla. Öl och mat blir det där ikväll! Skriver mer när jag kommer hem!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Matilda

Lush är en underbar affär!

Har köpt en massa bra saker där så du lär inte bli besviken på deras produkter.

Bra ställe att handla julklappar på också! ;)

2008-11-13 @ 19:17:03
Postat av: Dress Like a Princess

Åh vilken fin kofta! :)

2008-11-14 @ 09:15:24
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0