Bloggfri helg fram tills nu!

God morgon!
Hoppas ni haft det bra sen sist! Jag har inte haft ork till att uppdatera tidigare i helgen eftersom vi varit ute på en del saker. I fredags var vi ju på födelsedagskalas som jag skrev att vi skulle på. Gick och lade oss sent så igår var jag seg dagen igenom. Satt vid datorn och spelade lite och sen låg vi i soffan och kollade på Prison Break. På kvällen åkte vi hem till Jockes jobbarkompis Martin och hans tjej tillsammans med en massa kompisar. Var bjudna på middag vilket var väldigt trevligt! Innan vi gick hem spelade vi The Settlers som jag har sagt till Jocke jättelänge att vi borde köpa. Det var bra att han fick testa det. Sedan vann vi ju också så det var bra!

Idag har jag tänkt att åka iväg en sväng ut till Tornby. Behöver nya skor eftersom jag upptäckt att mina vinterskor inte var helt täta i år. Sedan ska jag gå runt och se om jag hittar en klänning eller något till jul. Ska bli skönt att strosa runt lite. Sedan är det ju första advent idag! Helt underbart! Jag älskar december månad! Imorgon börjar julkalender, Skägget i brevlådan, vilket jag har längtat efter i flera månader. Ska bli spännande att se hur den är. Brukar vara så irriterade för att de inte är så "juliga" längre, med undantag förra året. Håller tummarna för att den ska bli bra!

Har tagit lite kort dessa två dagar, får se om de kommer upp lite senare. Har inte kameran här bredvid mig just nu. Hörs senare idag! Nu ska jag läsa igenom alla blogginlägg som skrevs igår och som min bloggkollssida har koll på. Återigen så kan jag ju tipsa er som läser min blogg om att lägga till den där så ser ni när jag uppdaterar och har koll på mig. Tryck på "följ bloggen" här till höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0