Blöt promenad

God morgon!
Har precis kommit hem från en liten promenad med Ninja. Gick runt fotbollsplanen vid spåret så hon fick springa lite lös men ojojoj vad blött det var i gräset. Lär ju inte kunna använda mina skor mer idag. Ninja är nöjd över att få springa runt lite i alla fall och det är huvudsaken. Nu ligger hon och sover. Det var tydligen lite jobbigt haha!

Nu ska jag sätta mig och äta lite frukost för att sedan åka iväg till Ikanohuset en sväng. Tänkte ta en liten runda i affärerna där för att se vad jag behöver köpa när jag får pengar nästa gång. Skulle nog kunna skriva en hel lista med saker som jag känner att jag behöver just nu. Måste bara komma på vad som är viktigast.

Har avbokat dansen idag. Känner att jag inte är helt pigg här ännu och sparar hellre mina krafter till helgens spinningpass då. Ska sitta hemma och läsa ekonomi och gå igenom en massa tidningar som jag har liggande här istället. Vill gärna kunna dra bort ännu en lapp med saker att göra.

Hoppas ni får en riktigt härlig dag så skriver jag mer lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0