Dålig uppdatering idag

Hej på er!
Har varit dålig på att skriva idag, men har haft fullt upp. Var nere på stan en runda idag för att fixa massa olika bankärenden till styrelsen men innan jag åkte dit var jag så duktig så jag läste allt till skolan, även det som jag hade avsatt tid till på eftermiddagen. Därför kände jag att jag kunde koppla av lite och njuta av dagen genom lite shopping. Kom hem för två timmar sedan och har suttit i telefon sedan dess ungefär... Så fort jag avslutat ett samtal så har nästa person ringt. Men det är kul också, att få höra lite röster!

Nu ska jag sätta mig och gå igenom de sista tidningarna jag sparat på mig hemifrån. Mamma och pappa måste nämligen spara alla tidningar som kommer hem till dem så jag kan kolla i efterhand om det är några gamla vänner som har förlovat sig, gift sig eller skaffat barn. Kan faktiskt säga att jag har fått klippa ut en hel del bilder och artiklar. Nu är det i alla fall skönt att jag har lyckats gå igenom dem. 1 år gamla tidningar...

Får se om jag hinner lägga upp lite bilder på vad jag shoppat senare ikväll eller om det får bli imorgon. Bonde söker fru är ju på tv om ca 1 timme och det kan jag ju inte missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0