Designen

Nu har jag börjat lugna ner mig igen. Tur det för jag vill inte att skolan ska behöva förstöra min helg som jag ser fram emot så mycket! Sitter och funderar lite över designen på sidan. Den är verkligen skittråkig och jag ska göra om den. Är ju bara det att jag inte har en aning om hur jag gör, men nu har jag hittat en sida som verkar vara till hjälp så om jag har tid över så ska jag sätta mig ner i helgen och försöka få ihop något. Allt är väl bättre än den som är nu :P Tråkigt med färdig design, blir ju inte det minsta personligt. Ni får se om det händer något med sidan efter helgen helt enkelt!
Nu ska jag fixa lite lunch och sen ge mig ut i regnet med Ninja.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0