Dumma dumma Internet!

Nu har mitt Internet hemma slutat att fungera igen och jag fick ingen hjälp av Bredbandsbolaget när jag ringde dit. De sa  att sladdarna var felkopplade, men hur kan det vara det när det har fungerat så i 1,5 år!?
Nu kommer jag alltså inte ha Internet hemma förrän imorgon kväll...Så jobbigt!

Hur kan jag skriva nu då...Jo, jag sitter i skolan. Det var nämligen så att jag skulle ha två föreläsningar idag men idag på morgonen hade de skickat ut ett mail om att föreläsningarna är inställda. Eftersom mitt Internet inte fungerar såg jag inte det utan åkte till skolan och möttes av lappen på dörren. Därför sitter jag i datasalen nu och skriver lite och läser alla mail och blogginlägg som kommit in sedan igår.

Ska ta och åka hem nu och sedan åka och handla lite. Sen tror jag faktiskt att jag ska putsa lite fönster och sätta upp adventsljusstakar och julgardiner. Det är ju faktiskt första advent på söndag och då ska allt vara klart. Så mysigt!
Hörs imorgonkväll då om jag inte lyckas fixa Internet innan dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0