Flera bilder på en gång

Nu har jag varit duktig och lagt upp lite bilder på bilddagboken och då ska jag göra det här också. Skönt att jag fick lite tid här hemma och andas ut. Men i och för sig sitter och jag och tittar på klockan hela tiden och hoppas att den ska bli 18 snart så jag får hämta Emma och Sara på stationen och sedan åka upp till lägenheten i Sthlm och träffa Matilda. Det kommer bli en riktigt rolig kväll tror jag! Även om det antagligen blir lugnt eftersom de ska ut och åka imorgon.

Upptäckte att jag inte tagit så många bilder, men några är det väl. Får se till att bli bättre på det. Är ju lite roligare om det blir bilder också.

Hade min söta pumbatröja från KraValentine som vi anordnade 2006 på mig när jag tränade i torsdags eftersom allt annat låg i tvätten. Bra att kunna använda dem till något igen!


Jag och Jocke satt hemma i onsdagskväll och lagade god tacos och drack vin. Så härligt!


Busade med Ninja och satte hennes filt runt huvudet på henne men då ville hon inte busa
utan verkade tycka det var skönt att det blev lite varmt. Var så kallt i lägenheten!


Bara för att jag vet att du läser det här Matilda så blir det bilden på dig från Pizza Hut ;)
Efteråt var vi och kollade på Låt den rätte komma in.


Jocke satt hemma i lägenheten och jobbade på fredagen. Mysigt! Så här ser det ut i
en liten del av vårt vardagsrum i Stockholm.


Slutligen, en bild på mig och min lilla prinsessa!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nu ligger du risigt till Maria! tittar strängt

2008-11-05 @ 00:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0