Födelsedagsfest!

Nu ska vi alldeles strax iväg till Martin som ska fira sin födelsedag med fest. Jag såg det fina tillfället till att använda min underbara klänning, som jag bara gav 250 kronor för i en liten butik i Gamla stan. Har bara haft den en gång innan och det var på Gordon Ramseys restaurang i London. Den här gången ville jag dock inte att det skulle vara lika "fint" så jag valde att ta min kofta och leggings till. Blev bra det också! Nä, nu ska vi iväg. Ha så skoj ikväll!

Är lite hjärtformad vid brösten vilket jag tycker är fint
och sedan är den väldigt vid av tyllen under



Det andra kortet var bättre eftersom inte blixten och blomman var med,
men så här ser det ut med koftan stängd. Ville mer visa hur klänningen såg ut
på förra kortet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0