Fryser konstant just nu

Fy, det är så kallt här och har varit disigt hela dagen. Går runt med raggsockar och tjock tröja på mig och när jag sitter i soffan sitter jag inlindad i filt. Kanske skulle ta täcket istället... Beror väl antagligen på att jag är lite hängig. Ont i halsen, näsan har börjat rinna och känner mig febrig. Usch och fy!

Veterinären ringde idag och sa att proverna vi tog i Ninjas öron visade på bakterier och svamp så jag fick allt ge mig ut i kylan nu i eftermiddag och gå till apoteket och hämta ut örondroppar på recept till henne. 2 gånger om dagen i 10 dagar. Det kommer hon inte tycka om.

Nu har Jessica precis varit här och hjälpt mig lite med ekonomin så nu är budgetpropositionen klar och ska bara skickas ut till de andra i styrelsen. Måste prata lite med Fredrik först för det är en post som är lite osäkert om vi ska ha...Får se hur det blir. Är i alla fall skönt att det är klart nu! Hade ju tänkt att jag skulle lägga av med styrelsearbetet efter det här året men kunde ändå inte avstå när det var dags att välja ny styrelse. Var på intervju igår och berättade lite hur jag känner. Älskar verkligen att hålla på med ekonomin men jag är riktigt trött på allt annat. Får se hur det går helt enkelt.

Tror jag ska sätta mig i soffan och läsa lite ekonomi. Har många kapitel kvar att läsa innan den här delen av kursen är slut. Har varit och köpt apelsiner och clementiner idag så jag får försöka trycka i mig några sådana så piggnar jag till fortare förhoppningsvis.

Skriver mer ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0